Woenselse Boys – EMK 5 – 0

Geplaatst op: zondag 29 september 2019 om 20:15.

In de openingsfase maakte Woenselse Boys direct haar intenties duidelijk: met veel positiewisselingen voorin en met veel energie begon Woenselse Boys aan de wedstrijd. Toch was de wedstrijd het eerste kwartier in evenwicht. Nadat de eerste serieuze doelkans van de wedstrijd (vrije schietkans Daan van de Ven) door de keeper van Woenselse Boys was gekeerd, viel na balverlies en slordig uitverdedigen van EMK het doelpunt aan de andere kant: een voorzet kon vrij worden ingekopt (1-0). Direct erna was er een grote kans voor Woenselse Boys om de wedstrijd direct in het slot te gooien, maar de kans werd gestopt door Robin Verhoeven. Toch was het uit de eerstvolgende kans wel raak toen een voorzet opnieuw niet kon worden weggewerkt en opnieuw kon worden ingekopt (2-0). Het geloof in een goed resultaat was weg bij EMK en het spelniveau zakte door de ondergrens. Nog voor rust maakte Woenselse Boys aan alle illusies een einde met de 3-0 ruststand.

Na rust veranderde er niet veel aan het spelbeeld, maar van een echte wedstrijd was geen sprake meer. Woenselse Boys hoefde niet meer en EMK had vandaag simpelweg niet het niveau om terug te keren in de wedstrijd. EMK kreeg opnieuw een kans op de aansluiting, maar Kevin Aarts stuitte op de keeper van Woenselse Boys. Nadat Woenselse Boys uit de volgende kans de 4-0 scoorde, was de wedstrijd gelopen. Net voor het einde van de wedstrijd maakte Woenselse Boys nog de 5-0 eindstand.

Werk aan de winkel de komende week voor de technische staf, om met name het vertrouwen en de frisheid van de voorbereiding terug te brengen in de ploeg. Volgende week zondag de ontmoeting thuis tegen Bavos.

EMK: Robin Verhoeven, Luke Hilt, Pim Regli, Hein van den Bosch, Daan de Jong (Jordy Linders), Stef Hagen (Eric Ribot), Ilker Kiliç (Alex van Otterdijk), Robert van de Ven, Christian Messerschmidt, Daan van de Ven, Kevin Aarts

Uitslagen 4e klasse F:

Stand 4e klasse F: